• Handige informatie
  • Veelvoorkomende problemen met winkels
  • Hoe activeer je games of prepaidkaarten op elk van hun platforms?

Veelvoorkomende problemen met winkels

  • De prijzen komen niet overeen

    Ons prijssysteem voor updates is voortdurend actief, maar het is niet onfeilbaar, en soms komen de weergegeven prijzen mogelijk niet overeen met de uiteindelijke productprijs in de winkels.

    Onthoud dat je mogelijk een filter hebt geactiveerd, zoals "Betalingskosten", die de prijs op Gocdkeys kan wijzigen.

    Als je van mening bent dat een prijs nog steeds niet overeenkomt, neem dan contact met ons op zodat we deze onmiddellijk kunnen wijzigen.

  • Ik heb niets ontvangen van de winkel

    Na het doen van een betaling in een van de Gocdkeys-winkels, zou je een e-mail moeten ontvangen met je bestel-ID en betalingsbevestiging. Later, binnen enkele seconden of minuten, afhankelijk van de winkel, ontvang je nog een e-mailmelding met je gamecode of instructies om deze binnen de winkel te verkrijgen.

    Als je geen e-mails ontvangt, controleer dan eerst je SPAM-map.

    Als je nog steeds geen e-mail ontvangt over je bestelling, neem dan contact op met de klantenservice van de desbetreffende winkel.

    Als zij het niet binnen een redelijke termijn oplossen, neem dan contact met ons op om het oplossingsproces te versnellen.

    Er kunnen situaties zijn waarin, vanwege grote vraag, het spel dat je hebt gekocht momenteel niet op voorraad is, dus zul je moeten wachten tot ze het naar je opsturen.

    Als het spel een pre-order is, wat betekent dat het nog niet is uitgebracht, is het normaal dat de sleutel niet wordt verzonden tot de releasedatum.

  • Problemen met het contact met de winkels

    Veel van de winkels die we hebben vermeld, bieden 24/7 ondersteuning, maar soms reageren ze niet. Velen hebben ook een Live Chat die soms ook problemen kan hebben.

    Als je dringend hulp nodig hebt en geen reactie ontvangt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen namens jou bemiddelen en rechtstreeks contact opnemen met de winkel om het proces te versnellen.

  • Kan ik een digitaal spel retourneren?

    Over het algemeen kunnen spellen niet worden geretourneerd, maar dit hangt af van het beleid van elke winkel.

    Bij Gocdkeys geloven we dat dit recht moet bestaan als aan bepaalde eisen is voldaan en mits het spel niet is geactiveerd:

    - Als ik per ongeluk een formaat heb gekocht dat ik niet wilde;
    - Als ik na een lange wachttijd het spel dat ik heb gekocht niet ontvang of als de winkel te lang duurt om het te leveren.

    In beide gevallen accepteren we retourzendingen, en als de winkel dat niet doet, neem dan contact met ons op, en we zullen ons inzetten voor een volledige terugbetaling.

    Om problemen te voorkomen, lees altijd alle informatie over het spel formaat voordat je het koopt en de activeringsmethoden. Onthoud, bij Gocdkeys zullen we proberen je geld terug te krijgen, maar we kunnen dit niet met 100% zekerheid garanderen.

  • Ik heb meer betaald dan aangegeven

    Over het algemeen brengen veel winkels kosten in rekening voor betaalmethoden. Dit is een kleine vergoeding of belasting die wordt toegepast bij het voltooien van het aankoopproces, wat meestal de uiteindelijke productprijs met enkele euro's verhoogt.

    In de lijst kun je de optie "Betalingskosten" activeren in de filters om de uiteindelijke prijs te zien die je in het winkelwagentje van de winkel zult vinden, en je kunt ook de verhoging onder elke prijstoets zien die je in de lijsten zult vinden.

    Er zijn enkele winkels die deze vergoeding niet toepassen en bekend staan als "Geen betaalkosten" -winkels. Dus onder de prijsknop zie je "Kosten incl. +0€", wat betekent dat er geen bedrag aan de uiteindelijke prijs wordt toegevoegd; de prijs die je ziet is wat je zult betalen.

  • De winkel heeft me iets gestuurd dat ik niet heb gekocht

    Controleer altijd in elke winkel het formaat of de versie van het spel dat je gaat kopen. We ontvangen veel klachten omdat de gameformaten niet correct worden gecontroleerd in elke winkel, zelfs wanneer dit te allen tijde wordt aangegeven.

    Controleer voordat je een aankoop doet zorgvuldig welke versie van het spel je gaat kopen. Voor consolegames, kijk of we het markeren als "Account". Dit betekent dat het een game is in het ACCOUNTFORMAAT, geen sleutel. Alle winkels met dit formaat tonen het ook op de productpagina.

    In deze gevallen zijn we niet verantwoordelijk als de winkels retouren accepteren, dus we herhalen het nogmaals: CONTROLEER ALTIJD DE SPELVERSIES VOORDAT JE ZE KOOPT.

  • Ik heb een account gekocht en dacht dat het een SLEUTEL was

    We zullen niet moe worden om te herhalen: Controleer het spel formaat voordat je het koopt, want wij bij Gocdkeys zijn niet verantwoordelijk voor eventuele problemen op dit gebied.

    We markeren altijd de edities of formaten van de games, maar in de loop van de tijd kunnen winkels ze wijzigen zonder ons op de hoogte te stellen. Dus voordat je in elke winkel koopt, controleer je dit formaat of deze editie opnieuw en zorg ervoor dat je weet wat je koopt.

    De winkel geeft te allen tijde aan of het een ACCOUNT of een SLEUTEL is, dus je moet deze informatie in de winkels zoeken, niet in onze vergelijker.

    We vergelijken verschillende winkels en aanbiedingen, en winkels kunnen vrijelijk het formaat of de editie van hun games wijzigen, dus zorg ervoor om IN ELKE WINKEL NAAR DE GEWENSTE EDITIE TE ZOEKEN. Vertrouw niet alleen op ons, omdat wat we tonen kan variëren afhankelijk van de winkels.

    In deze gevallen is het onwaarsch

  • De prijzen komen niet overeen
  • Ik heb niets ontvangen van de winkel
  • Problemen met het contact met de winkels
  • Kan ik een digitaal spel retourneren?
  • Ik heb meer betaald dan aangegeven
  • De winkel heeft me iets gestuurd dat ik niet heb gekocht
  • Ik heb een account gekocht en dacht dat het een SLEUTEL was